Bienvenidos! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Emma Bierings - WaarBenJij.nu Bienvenidos! - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Emma Bierings - WaarBenJij.nu

Bienvenidos!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

21 Februari 2010 | Nederland, Eersel

Oftewel: Welkom! Het mag dan nu nog een half jaar van tevoren zijn, maar mijn enthousiasme wordt er niet minder om. En vandaar dat ik alvast een site heb gemaakt waar ik straks in mijn reis foto´s en reisverhalen op kan zetten. Dus iedereen kan mijn avontuurtje volgen.

Maar wat houdt mijn reis precies in? Voor diegene die mij alleen maar Latijns-Amerika, Latijns-Amerika heeft horen roepen, kan ik me voorstellen dat dat inderdaad niet al te duidelijk is. Vandaar dat ik mijn route even in het kort ga beschrijven.

Eerst vertrek ik naar Mexico D.F. oftewel Mexico City. Daarna Tampico, daarna wil ik een beetje de Maya route gaan doen in het zuiden van Mexico en Belize/Honduras (Erna eventueel Cuba). Dat is nog niet helemaal duidelijk. Daarna wil ik graag een graantje, of eigenlijk een stuk natuur, meepikken van Costa Rica. Daarna ga ik graag naar Cartagena in Colombia, en langs de kust af naar Ecuador. Naar Quito (de hoofdstad) en verder langs de kust naar Peru. Daar wil ik ook via de kust naar Trujillo en ´Ons Huanchaco´ begroeten. Daarna de jungle in, in Iquitos. Dan Lima en Cusco en de Machu Picchu. En als laatste in Peru de stad Arequipa. Dan het Titicacameer op de grens met Bolivia. En een beetje door Bolivia trekkend, langs La Paz en de beroemde zoutmeren, op weg naar een stukje Paraquay. Dan kom ik graag snel uit bij de Iguazú-watervallen. Dan ga ik door Argentinie en misschien een stukje Brasil. Misschien dat ik Montevideo (hoofdstad Uruguay) nog meepik, maar dan wil ik graag uitkomen in Buenos Aires. Als ik dan al door mijn tijd heen ben, vlieg ik vanuit daar terug naar Madrid. Mocht ik nog tijd overhebben, reis ik via Argentinie door naar Asunción, de hoofdstad van Paraguay, om vanuit daar naar Madrid te vliegen.

Misschien blijf ik dan nog even in Spanje om te acclimatiseren, maar dat is nog te bezien.

Het is al een behoorlijke planning, en er kan in dit komende half jaar nog veel gewijzigd worden. Ik hou jullie op de hoogte. In ieder geval al bedankt voor de interesse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Actief sinds 13 Maart 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 87349

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2014 - 18 Augustus 2020

Een lang verblijf in Guatemala!

27 September 2010 - 18 Juli 2011

Rondreis door Latijns-Amerika!!

Landen bezocht: